Realizując z rozmachem dwie kolejne edycje urodzin największej elbląskiej galerii kierowaliśmy się konkretną wskazówką strategiczną: Ogrody muszą utrzymać statusu lidera handlu wielkopowierzchniowego, dyktując konkurencji twarde warunki.
Realizując z rozmachem dwie kolejne edycje urodzin największej elbląskiej galerii kierowaliśmy się konkretną wskazówką strategiczną: Ogrody muszą utrzymać statusu lidera handlu wielkopowierzchniowego, dyktując konkurencji twarde warunki.
Zaangażowanie gwiazd: cenionego kucharza Pascala Brodnickiego, a rok później wpływowej blogerki modowej Maffashion w angażującą i kipiącą atrakcjami formułę urodzinowych aktywacji – było receptą na sukces. Potwierdziły to tłumy świętujących wraz z nami elblążan.
CH OGRODY to największy obiekt handlowy w Elblągu i subregionie. Ze względu na pogranicze polsko-rosyjskie, imprezy urodzinowe zostały przez nas wsparte kampanią reklamową w mediach obwodu kaliningradzkiego.